My Progress
I'm running 200 kms this month to leave MS behind
My Progress
371 KMS
My target
200 KMS
Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS
Ik doe mee met The May 50K. In mei ga ik minimaal 50 kilometer bewegen. Om mijn grenzen te verleggen en om geld op te halen voor baanbrekend MS-onderzoek.
Er leven 36.000 mensen in Nederland met MS en ik heb jouw hulp nodig voor een wereld zonder MS.
Als we het samen doen kunnen we veel bereiken! Dankzij de samenwerking van de Internationale MS Federatie en Stichting MS Research komt een wereld zonder MS dichterbij. Samen kunnen we levens veranderen.
Zou je mij willen sponsoren? Elke bijdrage helpt!
Ontzettend bedankt!
My Updates
31 mei
31 mei
30 mei
Met pijn in mijn hart heb ik moeten besluiten om morgen niet te starten tijdens de halve marathon in utrecht. Toch wil het positief houden. Ik heb inmiddels 261 km erop zitten. Meer dan verwacht.
28 mei
Soms loopt het even anders dan gepland. Helaas geen MIA ( maand in afstand) kunnen rennen. Vanmorgen om 6uur wel geprobeerd, maar na 2 km opgegeven. Lukte niet. En nu is dat te laat want ik moet mijzelf voorbereiden voor zondag. Dan kan ik echt niet nu nog het maximale uit mijzelf halen. Dus doe ik de MIA tijdens de halve marathon in utrecht zondag. Zal geen 5min/km worden deze maand. Anders houd ik het 21 km niet vol. Ik hoop zo dat mijn PR in utrecht wel onder de 2 uur 16 minuten en 57 seconden ligt. Ergens denk ik dat ik teveel gevraagd heb van mijn lichaam. Toch ga ik er wel voor. Nog 2 dagen een rustige training met weinig km. Prima, heb erv vandaag wel 7 opzitten. Wil er nog 2x5km erbij plakken voor zondag. Let's gooooooo
25 mei
Ik heb het echt rustig aan gedaan. 8 km op een zone 2 niveau. Dat is voor mij vergelijkbaar als iets sneller dan een goede wandeling. Ben wel van mening dat ook dit goed is als training voor de halve marathon. Morgen avond nog de MIA deze maand voltooien en dan echt echt echt rust. Ik heb het eerder gezegd, maar nu houd ik mij eraan. Ben benieuwd of ik een goede tijd neerzet morgen. Zo niet? Prima, kan niet alles goed doen. Ik probeer de marathon met een constante tempo van 6.20 6.30/km te rennen. Zal wel lastig worden, omdat iedereen zo snel van start gaat. Moet mijn eigen plan trekken en hopelijk een PR neerzetten. Dus rust nu is erg belangrijk. Dan gaat mijn energie level ook omhoog.
24 mei
Voordat jullie denken: waarom????? Ik heb vandaag weer 20 km erbij gewandeld. Niet hardgelopen. Ik heb echt naar mijn lichaam geluisterd, maar ik kon het niet laten om vanmorgen weer heerlijk vroeg mijn bed uit te gaan. Gezien de hitte wilde ik toch naar buiten. En wandelen telt mijn garmin schijnbaar ook mee ALS ik het op wandelen registreer. Weer iets geleerd haha. En om 19uur weer een uur gewandeld. Overdag was ik stijf. Wandelen maakt mij soepel. Heb ik aan mijn woord gehouden? Half! Morgen is mijn laatste vrije dag. Dus ik hoop echt uit te slapen. Voor nu: koffie, misschien de race F1 kijken als ik het red en daarna lekker naar bed. Alvast welterusten
23 mei
Joehoe!!!! Gelukt. 208 km. Meer dan ik had verwacht. Wilde dit heel graag.
22 mei
21 mei
Wat gaat deze maand toch snel. Nog 10 dagen. Ik wil er nog helemaal niet mee stoppen. Vind dit zo leuk om te doen. Vanmorgen weer heerlijk gelopen. Het zonnetje straalde, net als ik. Te bedenken dat het met Pinksteren prachtig weer gaat worden. Gelukkig is het shirt waarin ik ren gericht op hardlopen. Stof is lucht doorlatend en is snel weer droog. 170 km inmiddels. Gaat goed. Ik moet echt met mijzelf afspreken dat ik over 5 dagen gas terug moet doen. Wil ik voldoende voorbereid zijn voor 31 mei? Moet ik echt naar mijn lichaam luisteren. Toch is het streven de 200km aan te tikken voordat ik aan de halve marathon in utrecht begin. 30 km binnen 5 dagen? Makkelijk haha. Fijne avond
19 mei
Vanmorgen om 6uur scheen het zonnetje en ik was wakker. Na 2 dagen rust te hebben genomen heb ik weer heerlijk voor mijn werk 7 km heerlijk hardgelopen. Daarna douchen, kopje koffie en momentje uitrusten op de bank.
16 mei
Vanmorgen toch besloten om in 1 dag minimaal 14 km te rennen. Ik wil graag morgen ( zondag) uitslapen. En dat is weer gelukt. Zat heerlijk in een training programma. Gemiddeld 6.30/ km. Kon heerlijk op dit tempo vrij rustig ademhalen. Een half jaar geleden was dat echt niet zo. Onderweg nog een paar mensen gezien die mij aanspraken met een duim omhoog. Dat is zo motiverend. Nu 153 km op de teller. Nog 26 km tot aan 31 mei. Want dan heb ik de halve marathon in utrecht. Dat gaat zeer zeker lukken. Heb mij wel moeten beloven om niet nog een x mijn doel omhoog te gooien. Ik moet ook echt trainen en uitrusten voor deze wedstrijd. Maar jeetje, dat wordt ook nog een uitdaging. Welterusten allemaal
14 mei
Na een paar dagen regen en werken ben ik vanmorgen rond 8uur de deur uitgegaan. Ik wilde 11 km rennen, dan kom ik op 120. Het werd er 3 km meer. Het voelde deze x best pittig. Kwam niet echt in een fijn ritme. Dat was balen. Maar blijf gefocust. Waar doe ik het voor? Zichtbaar zijn. Er waren meerdere personen die echt contact met mij wilde maken over deze challenge. Ik zag ze glimlachen. En dat is mijn doel. Op de achterkant heb ik zelf mijn naam, maand en 200km geschreven. Zo ben ik ook van achteren zichtbaar! Morgen op de helft van deze maand. Nu uitrusten en toch proberen om wat km erbij te krijgen.
9 mei
Ik wilde het vandaag doen. De 100 km doorbreken. Vanmorgen vroeg 10 km gepakt. Om vervolgens uitgerust na de lunch de rest te volbrengen.
8 mei
Gisteren ochtend was het heerlijk stralend weer. Dus ik dacht: laat ik een duurloopje doen. 15 km achter elkaar. Wel op trainingsprogramma, want de halve marathon staat ook straks voor de deur. Vandaag een kleine wandeling. Even opladen. Tussenstand is nu 82 km van de 150. Kopje koffie erbij en in de relax stand! Fijne dag allemaal
5 mei
Gisteren een rustdag genomen. 40 km binnen 3 dagen is best pittig. Maar goed. Na een nacht goed te hebben geslapen weer vol aan de bak. Shirt aan en gaan. Beetje fris in het begin. Toch 20 km erbij kunnen tellen. Mijn garmin horloge staat gekoppeld aan deze app. Dus ik kan geen fouten maken. Met een rond getal kan ik uitrusten. Gaat op deze manier wel heel snel. Bedankt voor jullie donaties! Dit had ik oprecht niet zien aankomen. Een extra motivatie om mijn doel van 200 km te halen. Of toch meer??
Update na 3 dagen
40 km. Bijna op 1/3. En toch is mijn persoonlijke doel meer dan 200 km zichtbaar in mijn woonplaats, omgeving en 31 mei tijdens de halve marathon in utrecht. Hoe meer kilometers ik ren, hoe meer ik zichtbaar ben!!Thank you to my Sponsors
€5.84
Kato Jacobs
€16.56
Bertie
Toppertje!!
€11.24
Mo De Ligt
€26.98
Anonymous
Heel veel succes
€11.24
Anonymous
€5.84
J Bosman
€10
Anonymous
Fantastisch
€26.98
Hanneke Schouten
Super trots op je😘
€11.24
Anonymous
Zet hem op kanjer!
€26.98
Ria Pardoel
Barbara je bent een kanjer !! Voor altijd in mijn hart💌👍🍀😘🤗
€26.98
Evelien
You go girl! Wat ontzettend stoer dat je dit doet. Ik draag graag op deze manier mijn steentje bij.
€11.24
Lisa Hollander
€25
Jolanda Sietsma
Je bent een topper!
€11.24
Monique Van Schuppen
Veel succes!
€5.84
Petra
€5








