My Progress
I'm walking 180 kms this month to leave MS behind
My Progress
182 KMS
My target
180 KMS
Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS
Beste familie, vrienden en kennissen,
In de maand
mei daag ik mezelf uit door de ‘The May 50K’-uitdaging aan te gaan, waarin ik 180 kilometer
loop om geld in te zamelen voor meer onderzoek naar multiple sclerose (MS).
MS is een progressieve
ziekte van het centrale zenuwstelsel (dat bestaat uit de hersenen en het ruggenmerg)
die in ons land bij zeker 36.000 mensen voorkomt en wereldwijd naar schatting 2,9
miljoen mensen treft.
De meeste
mensen met MS krijgen de diagnose als ze tussen de 20 en de 40 jaar oud zijn.
MS kan ook bij kinderen voorkomen of juist later in het leven ontstaan. Het is de
meest invaliderende ziekte onder jonge mensen.
Samen met
mijn collega’s van Stichting MS Research en in samenwerking met de Internationale MS Federatie zet ik mij in voor oplossingen voor –
en laten wij hopen ooit – genezing van MS. Wij werven fondsen voor onderzoek
dat aan instellingen zoals universiteiten en MS Centra, wordt
gedaan.
Zou je mij, desgewenst anoniem, willen
sponsoren? Elke bijdrage helpt ons dichterbij een MS-vrije wereld.
Veel dank!
Met hartelijke groet,
Martijn
Thank you to my Sponsors
€53.42
Vera Van Daalen
€53.42
Ralph Tadema Wielandt
Succes Martijn we steunen je graag!
€53.42
Pieter Tuinstra
Goede actie Martijn. Een stevige wandeling!
€53.42
Anonymous
€26.98
Ria Paulides
Goed bezig!
€42.68
Willemijn Meijer
Wat een goed doel om voor te lopen. Veel succes en ook veel plezier!
€26.98
Donata Van Der Goorbergh
Fantastisch!! Veel succes, Martijn!!
€42.68
Nicolette@huub Dijlhoff/simons
€5.84
Anonymous
€26.98
Patricia Wind
€25
Arianne Parkinson
This is a wonderful thing to be doing and supporting, Martijn. Wishing you lots of great runs this month!
€26.98
Laura Van Maanen
Succes Martijn!
€53.42
Anonymous
€50
Anonymous
Succes met lopen!
€53.42
Angelique Van Dam
Top actie...en heel veel wandelplezier
€53.42
Paul De Jongh
Veel succes! groet, Ruud en Paul
€26.98
Wim Wim Van Den Tol
We gaan het plan woensdag bij een fijn glas wijn doornemen, maar nu alvast succes
€50
Anonymous
€26.98
Marian
€105.25
Carla
Wat een goed plan Martijn. Ik steun je graag.
€26.98
Ineke Verhulst
Veel succes!
€29.12
Anya Kerkhof
Goed bezig Martijn, succes met lopen en het streefbedrag mag hoger !!!
€50
Jolanda Huiberts
Martijn zet hem op! Je kan het. Robert Jolanda
€26.98
Romuald
Geweldig Martijn!
€42.68
Hans Buijtendorp
€10
Maud Vlietstra
Je kan het!!!
€21.86
Anonymous
€156.60
Barend Schuurman
Wat een goed, gezond, geweldig initiatief! Heel veel succes!!
€53.42
Anonymous
€11.24
Anonymous
Zet 'em op, Martijn!









Veel succes gewenst Martijn. Goed van je hoor! Je bericht was in de spam gekomen, vandaar mijn late reactie.