Martijn Schuurman

My Progress

I'm walking 180 kms this month to leave MS behind

My Progress

182 KMS

My target

180 KMS

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS

Beste familie, vrienden en kennissen,

In de maand mei daag ik mezelf uit door de ‘The May 50K’-uitdaging aan te gaan, waarin ik 180 kilometer loop om geld in te zamelen voor meer onderzoek naar multiple sclerose (MS).

MS is een progressieve ziekte van het centrale zenuwstelsel (dat bestaat uit de hersenen en het ruggenmerg) die in ons land bij zeker 36.000 mensen voorkomt en wereldwijd naar schatting 2,9 miljoen mensen treft.

De meeste mensen met MS krijgen de diagnose als ze tussen de 20 en de 40 jaar oud zijn. MS kan ook bij kinderen voorkomen of juist later in het leven ontstaan. Het is de meest invaliderende ziekte onder jonge mensen.

Samen met mijn collega’s van Stichting MS Research en in samenwerking met de Internationale MS Federatie zet ik mij in voor oplossingen voor – en laten wij hopen ooit – genezing van MS. Wij werven fondsen voor onderzoek dat aan instellingen zoals universiteiten en MS Centra, wordt gedaan.

Zou je mij, desgewenst anoniem, willen sponsoren? Elke bijdrage helpt ons dichterbij een MS-vrije wereld.

Veel dank!

Met hartelijke groet,
Martijn

Thank you to my Sponsors

53.42

Vera Van Daalen

Veel succes gewenst Martijn. Goed van je hoor! Je bericht was in de spam gekomen, vandaar mijn late reactie.

53.42

Ralph Tadema Wielandt

Succes Martijn we steunen je graag!

53.42

Pieter Tuinstra

Goede actie Martijn. Een stevige wandeling!

53.42

Anonymous

26.98

Ria Paulides

Goed bezig!

42.68

Willemijn Meijer

Wat een goed doel om voor te lopen. Veel succes en ook veel plezier!

26.98

Donata Van Der Goorbergh

Fantastisch!! Veel succes, Martijn!!

42.68

Nicolette@huub Dijlhoff/simons

5.84

Anonymous

26.98

Patricia Wind

25

Arianne Parkinson

This is a wonderful thing to be doing and supporting, Martijn. Wishing you lots of great runs this month!

26.98

Laura Van Maanen

Succes Martijn!

53.42

Anonymous

50

Anonymous

Succes met lopen!

53.42

Angelique Van Dam

Top actie...en heel veel wandelplezier

53.42

Paul De Jongh

Veel succes! groet, Ruud en Paul

26.98

Wim Wim Van Den Tol

We gaan het plan woensdag bij een fijn glas wijn doornemen, maar nu alvast succes

50

Anonymous

26.98

Marian

105.25

Carla

Wat een goed plan Martijn. Ik steun je graag.

26.98

Ineke Verhulst

Veel succes!

29.12

Anya Kerkhof

Goed bezig Martijn, succes met lopen en het streefbedrag mag hoger !!!

50

Jolanda Huiberts

Martijn zet hem op! Je kan het. Robert Jolanda

26.98

Romuald

Geweldig Martijn!

42.68

Hans Buijtendorp

10

Maud Vlietstra

Je kan het!!!

21.86

Anonymous

156.60

Barend Schuurman

Wat een goed, gezond, geweldig initiatief! Heel veel succes!!

53.42

Anonymous

11.24

Anonymous

Zet 'em op, Martijn!

Show more