Pim Achterberg

My Progress

I'm walking 50 kms this month to leave MS behind

My Progress

67 KMS

My target

50 KMS

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS

Ik doe mee met The May 50K. In mei ga ik minimaal 50 kilometer bewegen. Om mijn grenzen te verleggen en om geld op te halen voor baanbrekend MS-onderzoek.

Er leven 36.000 mensen in Nederland met MS en ik heb jouw hulp nodig voor een wereld zonder MS.

Als we het samen doen kunnen we veel bereiken! Dankzij de samenwerking van de Internationale MS Federatie en Stichting MS Research komt een wereld zonder MS dichterbij. Samen kunnen we levens veranderen.

Zou je mij willen sponsoren? Elke bijdrage helpt!

Ontzettend bedankt!

Thank you to my Sponsors

53.42

Ruurd Joustra

Je bent te ver gelopen

105.25

Sil, Tessel, Krista En Mijndert

Goed bezig!

53.42

Dennis

26.98

Anonymous

26.98

Chris En Celine Taverne In ‘t Veld

Go get m!!

21.86

Anoniem

26.98

Yona Hümmels

10

Anonymous

Succes Pim!

26.98

Eric Hiel

Zet m op Pim! ♥️

5.84

Alissa

Inspirerend!

5.84

Enma Cirk

Succes Pim! Groetjes emma

26.98

Sascha

Supergoed bezig, heel veel succes!

16.56

Marc Wijnen

105.25

Boaz & Sacha

Hi Pim wat goed en super knap dat je dit doet, mam was trots op je geweest!! Succes en zet hem op!! Veel liefs Boaz & Sacha

100

Bas M

Mooi initiatief Pim, zet m op!

53.42

Anonymous

Held

53.42

Anonymous

26.98

Chantal Van Dam -haaksman

Veel succes Pim zet hem op !! Topper!! Trots op jou!!

79.41

Anonymous

Heupflesje Blaufrankisch mee !

26.98

Vanessa Sluis

Zet m op Pim! Mooi dat je aan deze wandeling mee doet.

26.98

Pieter En Cathelijne

Mooie actie! Veel succes!

100

Bart-jan, Anouk, Sara, Matteo, Bink

Bink loopt maar wat graag mee, succes!

26.98

Annemieke De Jong

Veel succes!

77

Bo En Carolien

Goed bezig Pimmus! Komt de route langs Zwolle

53.42

Jos De Kimpe

Heel veel succes. Mooie actie.

26.98

Anonymous

16.56

Anonymous

26.98

Faye

Veel succes!

16.56

Anonymous

26.98

Bart Schouten

Veters vast en ferm vooruit! Veel succes!

105.25

Ben & Barbara

Mooi doel, succes met deze prestatie, Pim! Erg veel bewondering voor!

26.98

Anita Wilbrink

Succes Pim!

26.98

Koen Van Heerde

Suces Pim! Uitstekende actie van je!

53.42

Anneke Pahlplatz

Wat een mooi uitdagen

11.24

Anonymous

Succes Pim !!

16.56

Henny Govers

53.42

Anonymous

Ha Pim, jij kiest nooit voor half werk he... 50 kilometer: dat is heeeel erg veel! Superveel succes!

26.98

Jan-maurits

Succes Pim, Mooi dat je dit doet!

53.42

Kate, Reinier En Henry

Veel succes met de 50km!!!

26.98

Hans En Nicolette Maijer

Heel veel succes!

5.72

Anonymous

26.98

Robbert-jan

Veel succes Pim met The May 50K!!

53.42

Anonymous

30

Anonymous

Super! Pim, zet hem op veel succes💪🏻🙌🏻 sterke en beterschap ook toegewenst🍀

26.98

Jasmijn

Zet ‘m op Pim, wat geweldig dat je dit doet!

50

Pat Kelder

Klasse actie Pim!

53.42

Anonymous

Veel succes Pim !

27.58

Boudewijn Dekker

Succes Pim! Mooi dat je dit doet!

26.98

Anonymous

26.98

Stef Beusmans

26.98

Aleida

Een prachtig doel, veel succes!

53.42

Juliaan Rappard

Mooi initiatief Pim!! Zet m op!

16.56

Anonymous

26.98

Bonny&huib

Heel veel succes lieve Pim!

26.98

Tijmen Swuste

53.42

Thijs Kasbergen

25

Myrthe Van Den Heuvel

🚀

53.42

Bamse

26.98

Loek

25

Adriaan Stolk

16.56

M-y Kp Van Laarhoven

Succes Pim! Super initiatief!

26.98

Merel Schouten

Ha lieve Pim! Geweldig dat je deze uitdaging aangaat. Denk aan het doel waar je voor loopt als het pittig wordt! Ik heb grote bewondering voor je drive. Jij kan dit, zet hem op!! Liefs xx Merel

53.42

Roswitha Leijen

26.98

Jorinde

21.86

Janko

Zet hem op Pim!

53.42

Jan Peter Sigmond

53.42

Marijke Barnstijn

53.42

J.p.

53.42

Jtl25

53.42

Pieter En Ti Achterberg

Succes Pim !

26.98

Jack

26.98

Thijs Warries

Succes met de 50 km. en met je eigen strijd Pim 🙏

53.42

Peter N

Go go go Pim

26.98

Sanne En Guido

Zet ‘m op Pim!

26.98

Rajaa Azza

Veel goede moed!

10

Jelle B

Succes en sterkte Pim!

53.42

Harriet Leussink

25

Hve

53.42

Joop Kessels

Goeie actie, goed bezig!

21.86

Nesko&vesna

💪🫶

53.42

Roelof Mulder

Goede actie van jou Pim ; tel je zegeningen ; sterkte en succes

26.98

Alfred Rotteveel

Run Forrest run!

79.41

Dennis Maier

32.32

Anonymous

Wat een mooi initiatief Pim

105.25

Paps

Alweer een goed idee!

26.98

Anonymous

105.25

Anonymous

Wat een goed initiatief en activiteit voor een goed onderzoek. Succes!

26.98

Hanneke Poel

Succes Pim!

21.86

Sophie Verlinden

Zet op Pim!

156.60

Oene Marseille

🫶

53.42

Anonymous

Zet hem op Pim!

208.80

Frederik Mulder

Zet m op Pim!

53.42

Machteld Vonk

21.86

Barbara Bloemers-wachters

Heel veel succes Pim! Knap hoor dat je dit doet!

53.42

Roeland Uitslager

Succes Pim!

16.56

Renske Bloemers

Super dat je dit doet Pim, wat een rotziekte... Heel veel succes! Liefs, Renske

26.98

Sylvia Van S

Zet m op Pim💪 Goed bezig!

21.86

Ingrid Krukkert

Zet m op Pim! Tros & Ingrid JTL29

26.98

Annelies Verburg

Zet hem op Pim! Een wereld zonder MS is een mooiere wereld

10

Timo

26.38

Maurits A

53.42

Eve En Robin

Wat super goed dat je dit doet Pim, wij steunen en supporten je heel graag!

53.42

Jelte Dijkstra

Go Pim!

26.98

A En J Boonekamp

Heel veel succes gewenst!

53.42

Anne In Der Maur

Zet ‘m op!

11

Marieke Knol-gijsbers

Van een D&B tafelgenoot.

50

Sacha En Lodewijk

Go for it Pim!

26.98

Monique Van Wijk

Respect en heel veel succes!

11.24

Anonymous

Zet hem op Pim! Groetjes Joke

26.98

Anonymous

Heel veel succes met je aanstaande topprestatie met dit hele belangrijke doel ! Diep respect voor je!

105.25

Ruurd

Succes Pim

26.98

Marc Van Wijk

Succes en wandel MS de wereld uit🥾🚶

53.42

Jasper Koop

Snel weer een keer afspreken!

53.42

Sybren Aaij

Succes Pim!

53.42

Jan Heerkens

Super Pim, mooie uitdaging. Zet hem op!

11.24

William

Succes met het halen van je doel, de 50 km en natuurlijk ook minimaal €5.000,- voor onderzoek naar MS

32.32

Titia Streefland-mos

Heel veel succes Pim.

16.56

Anonymous

Succes Pim! Pauline

53.42

Louloy Bdh

Mooie actie, suc6 en plezier! Ook welkom in Domburg om te komen wandelen en n bedje vrij! XDancker&Loulou

53.42

Bram & Leonie

Heel veel succes Pim!

5.84

Anonymous

53.42

Ursula

26.98

Julia Vytopil

Mooi Pim ❤️

15

Anne Margreet

105.25

Monique Parmentier

Zet hem op ! 💪 Graag een finishfoto😉

50

Jildert

Wow even schrikken. Goed dat je dit doet!

10

Mitsai Vanderhorst

Succes! Bedankt dat je dit doet

25

Bryan

Zet hem op Pim!

26.98

Anonymous

25

Maaike

Zet hem op Pim! Groeten van je oude intervisiegenootje

26.98

Tjeerd

26.98

Kristel Klavers

Zet hem op Pim, succes!

11.24

Lineke De Jong

Veel succes! 💪🏻

26.98

Alieke Bos

37.53

Olivier Cramer

Mooi dat je dit doet Pim. Suc6

105.25

Marianne Schwan

Heel veel succes Pim!

11.24

Marjolijn Mook

Succes, Pim 💪🏻

20

Anke Valent

Zet m op Pim!

261

Bloom Communicatie Met Zorg

Uiteraard gaan wij jou hierbij helpen Pim!

11

Anonymous

11.24

Anil Van Der Zee

26.98

Fleur Martini

53.42

Margriet Van Der Ven

11.24

Linda Van Veen

Hi Pim, Klote te moeten horen dat je MS hebt wel super hoe je voor onderzoek naar de ziekte gaat strijden. Een hele goede vriend van ons heeft het ook en we maken vandichtbij mee wat een gekke ziekte het is. Heel veel liefs! Van oud AMVJ teamgenootje Linda

26.98

Jos Zwaans

Als oud kamerverhuurder wil ik ook iets voor jou terug doen. Veel succes!

26.98

Adam Abou Habaga

53.42

Nicole Van Der Ven

Goed Pim! Met liefs!

26.98

Wilco Achterberg

Mooie actie Pim! Hartelijke groet, wilco

53.42

Simone Van Der Ven

Zet m op Pim!

53.42

Andrew File

Heel veel succes Pim!

26.98

Gawein Dijkhuis

Mooi initiatief!

26.98

Niels Verweij

Only love

26.38

Annelieke En Niels

Lekker Bezig Pim 💙

50

Thomas

16.56

Bianca Van Weenen

Heel suc6 en plezier toegewenst met deze loop!💪

53.42

Jasper Tolhuijs

Heel veel succes!!

105.25

Jochem

Belangrijk werk. Zet 'm op

100

Paul Witteman

Beste Pim, Wat een bijzondere en indrukwekkende uitdaging ga je aan. 50 kilometer lopen is al een enorme prestatie op zich, maar jouw verhaal maakt het nog zoveel krachtiger. Als huisarts sta je elke dag klaar voor anderen, en ondanks je eigen strijd met MS laat je zien hoeveel veerkracht en doorzettingsvermogen een mens kan hebben. Met mijn donatie wil ik je niet alleen steunen, maar ook laten weten hoeveel respect ik heb voor wat je doet. Je inspireert anderen om door te gaan, ook als het zwaar is. Heel veel succes met je tocht. Ik wens je kracht, energie en vertrouwen bij elke stap die je zet. Je kunt dit! Warme groet, Paul

26.98

Menno En Tamara

😚

50

Maarten & Joline

Go get them! 💪

75

Koen & Ellen

Topper!!!

21.86

Elke & Aad

Zet ‘m op!!

26.98

Tamaar Pollard-maijer

💪🏼💪🏼

53.42

Thomas Hoogendoorn

Xxx

26.98

Rixt

52.22

Lindsay En Paul

26.98

Hans & Mirjam

Succes Pim, you got this!

105.25

Bejan Heringa

You go!

50

Pim Achterberg

Show more